Ako nakupovať

Kategórie
 
 
 
 
 

Ako nakupovať u nás

POSTUP OBJEDNANIA TOVARU

1. Vyberte si tovar

Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru. 

 

2. Vloženie tovaru do košíka

Kliknutím na tlačítko OBJEDNAŤ TOVAR alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmente prednastavný počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.

 

3. Nákupný košík - tovar, vyber dopravy a úhrady (1.strana košíka)

Obsah nákupného košíka sa zobrazí automaticky po stlačení tlačítka OBJEDNAŤ TOVAR alebo kiknutím na odkaz zobraziť košík v pravom hornom menu. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] vymazať) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na prepočítať počet po zmene).

  • poznámka k tovaru - do kolonky poznámka je možné uviesť doplňjuce informácie k tovaru (nepovinné)
  • doprava tovaru - kliknutím upresnite dopravu tovaru
  • fomu úhrady tovaru - kliknutím upresnite spôsob platby za tovar
  • pokračujte kliknutím dole na tlačítko vytvoriť objednávku
4. Nákupný košík - kontaktné údaje (2.strana košíka)

Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované udaje. V pripade fakturovania na firmu uvďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa príhlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákaznikov nie je povinná). 

  • v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
  • ak chcete obdržať kopiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovu adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
  • pri expedicí tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaučtovaní nie je možná
  • adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolonky na upresnenie adresy doručenia
  • poznámka k doručeniu - v prípade potreby zadajte poznámku k doručeniu tovaru (nepovinné)
  • pokračujte kliknutím dole na tlačítko pozrieť pred odoslaním

5. Nákupný košík - potvrdenie (3.strana košíka)

Pred odoslaním skontrolujte zadané údaje, počet a typ vybraného tovaru. V prípade zmeny alebo doplnenia kliknite na opraviť objednávku a zadane údaje v nákupnom košíku bude možne zmeniť (pôvodne zadané údaje ostanu predvyplnené)

  • konečnú objednávku potvrdíte kliknutím na tlačítko odoslať objednávku
  • po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržite obratom automaticky kópiu objednávky
  • následne vás bude predajca informovať SMS a emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravní objedávky k odberu 

INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY

Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom, SMS správou alebo priamo na webstránke na základe vygenerovaného odkazu zaslaného emailom.

 

1. Automaticke potvrdenie odoslania objednávky
  • po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržite obratom automaticky kópiu objednávky
2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
  • počas pracovnej doby obdržite potvrdenie o spracovaní objednávky emailom alebo SMS-kou s informáciou o naskladnení tovaru, zaroveň obdržite odkaz na webovu stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky po jednotlivých položkách
  • pri úhrade prevodom obdržíte emailom odkaz na proforma faktúru a taktiež odoslanie proforma faktúry potvrdíme SMS (pri potvrdenej skladovej dostupnosti je možne proforma faktúru vygenerovať aj automaticky po odoslaní objednávky)
3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k odberu na predajni
  • expedíciu tovaru potvrdíme emailom alebo SMS správou
  • pri osobnom odbere taktiež informujeme o pripravení tovaru na predajni emailom alebo SMS
  • pri doručení kurierom zároveň obdržite kópiu odkazu na webovu stránku s možnosťou on-line sledovania stavu expedovania objednávky:
  1. vyzdvihnutie zásielky z našeho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
  2. doručenie zásielky kamiónom do miestneho najbližšieho depa
  3. naloženie zásielky lokálnym kurierom z miestneho depa pre doručenie na miesto určenia
  4. pri neuspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň

Spolu s tovarom zároveň obdržíte originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručny list. Pri úhrade dobierkou kurier vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia