Všetko o nákupe
Objednanie tovaru v internetovom obchode ELITOM.SK je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.
Vyberte si tovar:
- Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
- Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.
- Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podrobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.
Vložte tovar do košíka:
- Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
- Kliknutím na tlačítko OBJEDNAŤ TOVAR alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
- Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
- Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
Zmena obsahu košíka:
- Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
- V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika .
- Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
- Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo DOKONČENIE NÁKUPU – POKLADŇA.
Doprava a platba:
- Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne aj v našej predajni Galante alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z našich zmluvných dopravných spoločností.
- Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na predajni.
Doručovacie údaje:
- V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
- Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, označte „PRIHLÁSIŤ“. Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako užívateľské meno a svoje heslo a kliknete na „OK“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo ZABUDLI STE HESLO? Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „ODOSLAŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
- Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem zadať inú dodaciu adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
- Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná).
- v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
- ak chcete obdržať kópiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovú adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
- pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov.
- adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia
- Pripomienky k objednávke - v prípade potreby zadajte poznámku pre nás (nepovinné)
Zhrnutie objednávky:
- Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť zvolená doprava, spôsob zvolenej platby a konečnú cenu s DPH.
- Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Nie“ a chybu opravte.
- Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „ANO“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržíte obratom automaticky kópiu objednávky.
Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku +421 917 347 976. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.
Potvrdenie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Expedícia tovaru:
- expedíciu tovaru potvrdíme emailom alebo SMS správou
- pri osobnom odbere taktiež informujeme o pripravení tovaru na predajni emailom alebo SMS
- vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
- pri neuspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň
Spolu s tovarom zároveň obdržíte originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.