Všetko o nákupe

Kategórie
 
 
 
 
 

Všetko o nákupe

Objednanie tovaru v internetovom obchode ELITOM.SK je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.
  • Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podrobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Kliknutím na tlačítko OBJEDNAŤ TOVAR alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika .
  • Ak chcete objednať viac kusov zmeňte prednastavený počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo DOKONČENIE NÁKUPU – POKLADŇA.

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne aj v našej predajni Galante alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z našich zmluvných dopravných spoločností.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na predajni.

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, označte „PRIHLÁSIŤ“. Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako užívateľské meno a svoje heslo a kliknete na „OK“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo ZABUDLI STE HESLO? Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „ODOSLAŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem zadať inú dodaciu adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované údaje. V prípade fakturovania na firmu uveďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa prihlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákazníkov nie je povinná).
  • v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
  • ak chcete obdržať kópiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovú adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
  • pri expedícií tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov.
  • adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolónky na upresnenie adresy doručenia
  • Pripomienky k objednávke - v prípade potreby zadajte poznámku pre nás (nepovinné)

Zhrnutie objednávky:

  • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť zvolená doprava, spôsob zvolenej platby a konečnú cenu s DPH.
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Nie“ a chybu opravte.
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „ANO“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržíte obratom automaticky kópiu objednávky.

Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku +421 917 347 976. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Expedícia tovaru:

  • expedíciu tovaru potvrdíme emailom alebo SMS správou
  • pri osobnom odbere taktiež informujeme o pripravení tovaru na predajni emailom alebo SMS
  • vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
  • pri neuspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň

Spolu s tovarom zároveň obdržíte originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručný list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia