Ako nakupovať u nás
POSTUP OBJEDNANIA TOVARU
1. Vyberte si tovar
Vyhľadaním alebo zvolením tovaru v kategóriách si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť. Kliknutím na názov tovaru alebo na obrázok sa zobrazia podorobné informácie. Detail tovaru obsahuje podrobné informácie a parametre tovaru.
2. Vloženie tovaru do košíka
Kliknutím na tlačítko OBJEDNAŤ TOVAR alebo na ikonu košíka vložíte 1 ks tovaru do nákupného košíka. Ak chcete objednať viac kusov zmente prednastavný počet 1 na požadované množstvo. Tovar tým vložíte nezáväzne do košíka, kedykoľvek ho potom môžete odstrániť. Jednotlivé položky a počty kusov je možné zmeniť aj po pridaní do košíka.
3. Nákupný košík - tovar, vyber dopravy a úhrady (1.strana košíka)
Obsah nákupného košíka sa zobrazí automaticky po stlačení tlačítka OBJEDNAŤ TOVAR alebo kiknutím na odkaz zobraziť košík v pravom hornom menu. Do nákupného košíka je možné pridávať ľubovoľný počet položiek. Jednotlivé položky je možne z nákupného košíka odstrániť (kliknutím na [x] vymazať) alebo meniť počet (zadaním iného počtu v košíku a kliknutím na prepočítať počet po zmene).
- poznámka k tovaru - do kolonky poznámka je možné uviesť doplňjuce informácie k tovaru (nepovinné)
- doprava tovaru - kliknutím upresnite dopravu tovaru
- fomu úhrady tovaru - kliknutím upresnite spôsob platby za tovar
- pokračujte kliknutím dole na tlačítko vytvoriť objednávku
4. Nákupný košík - kontaktné údaje (2.strana košíka)
Uveďte kontaktné a fakturačné údaj, pri expedovaní objednávky je nutné vyplniť všetky požadované udaje. V pripade fakturovania na firmu uvďte aj názov firmy, IČO prípadne DIČ. Ak ste v minulosti urobili registráciu stačí sa príhlásiť a údaje budú vyplnené automaticky (registrácia pre koncových zákaznikov nie je povinná).
- v prípade osobného odberu stačí uviesť priezvisko a kontaktný telefón (mobil) pre potvrdenie SMS
- ak chcete obdržať kopiu objednávky a písomne informácie o stave spracovania je nutné zadať aj emailovu adresu, pri úhrade prevodom je nutné zadať email pre dodatočné doručenie proforma faktúry
- pri expedicí tovaru dôkladne skontrolujte zadané údaje, faktúra bude vystavená automaticky na základe zadaných údajov, dodatočná zmena fakturačných údajov po zaučtovaní nie je možná
- adresa doručenia tovaru - kliknutím potvrďte adresu doručenia, ak sa adresa doručenia odlišuje od fakturačnej adresy po kliknutí na rozdielna adresa doručenia pribudnú kolonky na upresnenie adresy doručenia
- poznámka k doručeniu - v prípade potreby zadajte poznámku k doručeniu tovaru (nepovinné)
- pokračujte kliknutím dole na tlačítko pozrieť pred odoslaním
5. Nákupný košík - potvrdenie (3.strana košíka)
Pred odoslaním skontrolujte zadané údaje, počet a typ vybraného tovaru. V prípade zmeny alebo doplnenia kliknite na opraviť objednávku a zadane údaje v nákupnom košíku bude možne zmeniť (pôvodne zadané údaje ostanu predvyplnené)
- konečnú objednávku potvrdíte kliknutím na tlačítko odoslať objednávku
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržite obratom automaticky kópiu objednávky
- následne vás bude predajca informovať SMS a emailom o spracovaní objednávky a expedovaní resp. pripravní objedávky k odberu
INFORMÁCIE O STAVE SPRACOVANIA OBJEDNÁVKY
Úspešne odoslanú objednávku evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácie prosíme vždy uvádzať pridelené číslo objednávky. O spracovaní objednávky informujeme emailom, SMS správou alebo priamo na webstránke na základe vygenerovaného odkazu zaslaného emailom.
1. Automaticke potvrdenie odoslania objednávky
- po úspešnom odoslaní bude objednávke priradene ID číslo, v prípade zadania správneho emailu obdržite obratom automaticky kópiu objednávky
2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
- počas pracovnej doby obdržite potvrdenie o spracovaní objednávky emailom alebo SMS-kou s informáciou o naskladnení tovaru, zaroveň obdržite odkaz na webovu stránku s možnosťou on-line sledovania spracovanie objednávky po jednotlivých položkách
- pri úhrade prevodom obdržíte emailom odkaz na proforma faktúru a taktiež odoslanie proforma faktúry potvrdíme SMS (pri potvrdenej skladovej dostupnosti je možne proforma faktúru vygenerovať aj automaticky po odoslaní objednávky)
3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k odberu na predajni
- expedíciu tovaru potvrdíme emailom alebo SMS správou
- pri osobnom odbere taktiež informujeme o pripravení tovaru na predajni emailom alebo SMS
- pri doručení kurierom zároveň obdržite kópiu odkazu na webovu stránku s možnosťou on-line sledovania stavu expedovania objednávky:
- vyzdvihnutie zásielky z našeho skladu na prepravu kamiónom (pracovné dni od 15:00 - 17:00)
- doručenie zásielky kamiónom do miestneho najbližšieho depa
- naloženie zásielky lokálnym kurierom z miestneho depa pre doručenie na miesto určenia
- pri neuspešnom doručení je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň
Spolu s tovarom zároveň obdržíte originál faktúru (účtovný doklad), ktorá slúži aj ako záručny list. Pri úhrade dobierkou kurier vystaví pokladničný doklad. Pri osobnom odbere predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru.